bilder ifrån skottland del 4

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
köpte ballonger och andades in helium, kulkul
 
 
blev bjudna på restaurang sista dagarna innan vi skulle åka, tillsammans
med några utav de vi jobbat med

malin o ellen o peem o hans fru
maia åsa o jag (som ser ut som en mupp) och alans son (kommer inte ihåg hans namn)
 
vi fick pröva på o göra några tårtor och så här ser en "klassisk" tårta ut, gjord med royal icing,
vi fick göra dekorationen på massa tårtor, maia på bilden.
sjukt god mat på caledonian
Vårat guest house vi bodde på
min superknakiga säng som jag tillbringade nätterna i
TV rummet, här spenderade vi ganska mycket tid, o kollade igenom TV kanalsutbudet,
( kan ju tillägga att det fanns snuskkanaler för ALLA smaker)
utsikten
mat sista kvällen
efterrätt <3
mitt foreveralone-rum
fick varsin avskedspresent, innehöll en skotskrutig halsduk, en liten whiskey och en skotsk matbok.
på flyget hem efter vi mellanlandat i amsterdam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback